seo agency wien

Keresőmarketing Google seo online marketing

Keresőmarketing Google seo online marketing

Mi a keresőmarketing? Hogyan lesz ebből több vevőd?

4. rész

2020. október 13. - Englishonlinemarketing

Google Ads hirdetés példa

10/10 (maximális) minőségi mutatójú hirdetés “online marketing képzés” kulcsszóra

 

Tehát a PPC hirdetések semmiképp sem függetleníthetők az organikus keresőoptimalizálástól. Ha a keresőmarketing területén hatékony fizetett hirdetéseket szeretnél, jó helyre akarsz kerülni a hirdetéseiddel, és nem szeretnéd a gatyádat feleslegesen kifizetni egy-egy kattintásért, akkor bizony SEO szempontból is rendben kell lennie a honlapodnak.

 

Hogyan hozhat a keresőmarketing több vevőt?

Ahogy kicsit feljebb említettem, a PPC és SEO előnyeit és hátrányait megvizsgálva azonnal kiszúrhatjuk, hogy ez a két terület – vagyis a keresőmarketing két területe – nagyon szépen kiegészíti egymást.

 

A PPC hirdetésekkel viszonylag gyorsan, stabil eredményt lehet elérni, míg a keresőoptimalizálás ugyan időbe telik mire eredményt hoz, de afféle hab a tortán, ráadásul folyamatos. És ha az egyikkel foglalkozunk, azzal a másikat is tudjuk erősíteni, akkor pedig miért ne koncentrálnánk mindkettőre?

 

 

Két dolgot tudok elmondani, ami a tapasztalatom szerint a keresőmarketing kapcsán a sikeres online marketinget végző vállalkozásokra igaz:

 

Használják a SEO-t, de nem kizárólag erre építenek. Ez inkább amolyan plusz, ami az amúgy is sikeresen és nyereségesen működő vállalkozásnak extra vevőket, bevételt és profitot bizotsít.

Használják a PPC hirdetéseket, mégpedig amennyire lehet intenzíven. A Google Adsben elköltött pénzre nem költségként, hanem befektetésként tekintenek.

Miért működik olyan jól a keresőmarketing?

Ahhoz, hogy megértsd, hogyan tudsz a keresőmarketing segítségével több vevőt, több érdeklődőt, több bevételt szerezni, elég megérteni, hogy miért is működik ez az online marketing eszköz ilyen jól.

 

A keresőmarketing arra épít, hogy a felhaználó, a látogató amikor a keresőt használja, az adott területtel kapcsolatban befogadó módban van. Éppen azért keres, mert valamit meg akar találni. Ez lehet, hogy már konkrét vásárlási szándékot jelent, de lehet, hogy csak érdeklődést, információszerzést egy témával kapcsolatban.

 

Viszont ebben a befogadó módban sokkal könnyebb a saját üzenetünket eljuttatni, felkelteni az érdeklődést, eladni amit szeretnék. Ez utóbbi – az eladás – lehet konkrét termék, de lehet akár csak egy márkaismertség vagy egy hírlevél feliratkozás.

 

Ahhoz pedig, hogy ebből több vevőt, több bevételt tudj csinálni, az alábbi pontoknak kell megfelelned:

 

Tudd, hogy melyik kulcsszavak jelentenek inkább vásárlási, és melyik kulcsszavak inkább érdeklődési “módot” a látogató részéről.

Tudd, hogy egy-egy közvetlen eladás mekkora reklámköltséget ér meg neked látogatónként.

A fentiek segítségével célozd meg PPC hirdetésekkel azokat a kulcsszavakat, amelyek várhatóan látogatókat hoznak, és ahol várhatóan profitot tudsz kihozni.

Legyen egy kiépített marketing tölcséred, ahol több lépésben tudsz az érdeklődőből vásárlót csinálni. Ez nagyon sok esetben például hírlevél feliratkozást jelent közvetlen eladás helyett.

Számold ki, hogy a többlépéses eladás esetén mennyit ér neked egy látogató. Ha ez megvan, akkor akár olyan kulcsszavakat is megcélozhatsz PPC hirdetésekkel is, ahol nem adsz el közvetlenül. A jó hír, hogy itt nem lesz sok konkurensed, ezért várhatóan nagyon alacsony lesz a kattintási költség.

Folyamatosan célozd keresőoptimalizálással a területed összes kulcsszavát. Ha az eddigieket jól csináltad, akkor minden SEO látogató ajándék lesz, és a marketing tölcséred képes lesz belőlük is előbb-utóbb vásárlót csinálni még akkor is, ha nem közvetlen vásárlási szándékkal kerestek.

És egy utolsó tipp. A keresőmarketing, bár a PPC és a SEO kapcsán is sokan az ellenkezőjét gondolják, egy folyamatos játék. Nem lehet hátradőlni, és várni, hogy innentől már csak a pénz jöjjön. Foglalkozz ezzel a területtel rendszeresen, és cserébe egy csodálatos pénzcsapja lehet a vállalkozásodnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingseogoogle.blog.hu/api/trackback/id/tr4016237612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Szőnyegtisztítás Budapest, téli gumi, akkumulátor, chiptuning, autófólia

szőnyegtisztítás szőnyegtisztító szőnyegtisztítás Budapest szőnyegtisztítás, kárpittisztítás szőnyegtisztítás árak chiptuning autófólia akkumulátor, téligumi

téli gumi és akkumulátor

Chiptuning Budapest, autóalkatrész, chiptuning, autófólia, téli gumi, akkumulátor