seo agency wien

Keresőmarketing Google seo online marketing

Keresőmarketing Google seo online marketing

Mi a keresőmarketing? Hogyan lesz ebből több vevőd?

2.rész

2020. október 13. - Englishonlinemarketing

Keresőmarketing: a fizetett hirdetések

Kezdjük a fizetett hirdetésekkel, már csak azért is, mert mind magyarul, mind angolul a keresőmarketing (SEM) kifejezést nagyon gyakran kizárólag ezzel a területtel azonosítják.

 

Klasszikusan a keresőmarketing esetében azokról a PPC hirdetésekről van szó, amelyek a keresőben, adott kulcsszavak beírásakor megjelennek. Magyarországon ez szinte kizárólag a Google keresőt és a Google Ads hirdetéseket jelenti.

 

Google Ads "kötelező biztosítás" hirdetés

Klasszikus keresőmarketing PPC hirdetések a “kötelező biztosítás” kulcsszóra a Google találati listájában

 

A PPC hirdetések menedzselése egy hatalmas és teljesen külön terület. Tulajdonképpen azt használjuk ki ebben az esetben, hogy a látogató éppen keres valamit, ezért “kíváncsi”, “befogadó” módban van. Ha képesek vagyunk a kereséséhez releváns hirdetést összeállítani, akkor könnyen felkeltjük az érdeklődését, könnyen kattintásra bírhatjuk, vagyis elértük az első lépést: az oldalunkra hoztuk.

 

Ha ezek után még a honlapunkon is képesek vagyunk az ő érdeklődésének megfelelő tartalmat – mivel fizetett hirdetésekről van szó, ezért általában de nem kizárólagosan közvetlen eladást – kínálni, akkor a hirdetésünk és a keresőmarketingnek ez a része sikeres volt.

 

A keresőmarketing részeként a PPC hirdetések hihetetlen nagy területet fednek le, a sikeres hirdetésekhez nagy tapasztalatra, és általában nem kevés pénzre van szükség. Ezen kívül arra, amit én úgy hívok, hogy a piaccal szembeni alázat. Vagyis tudni kell, hogy adott kulcsszóra milyen hirdetés, milyen céloldal és milyen ajánlat fog jól szerepelni, és ezt el kell fogadni akkor is, ha nem egyezik a mi első gondolatunkkal.

 

Cserébe viszont a PPC hirdetések a keresőmarketingnek egy nagyon jövedelmező területe. Szinte nincs az az iparág, ahol PPC hirdetésekkel ne lehetne jó eredményeket elérni, és szinte nincs az a sikeres, online is működő vállalkozás, amelyik ne használna PPC hirdetéseket.

 

 

Keresőmarketing: organikus keresőoptimalizálás

A keresőmarketing másik hatalmas részterülete az organikus forgalmat megcélzó, klasszikus keresőoptimalizálás vagy SEO. Itt organikus alatt azt értjük, hogy nem fizetünk külön a megjelenésért vagy kattintásért hirdetés formájában, hanem egyszerűen a megefelelő tartalom jogán vagyunk ott a keresőben a találati listában, és így szerezünk látogatókat a honlapunkra.

 

Ez a terület sem lebecsülendő, sőt. Habár a keresőoptimalizálás a legtöbb esetben sokkal lassabban és sokkal áttételesebben tud bevételt vagy vevőket hozni, mint a PPC hirdetések, ha egyszer beérik, nagyon stabil látogatottságot, ráadásul folyamatosan és passzív módon biztosít. Vagyis a SEO éppen olyan, mint a passzív jövedelem: csak egyszer kell vele dolgozni, mégis folyamatosan termel.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingseogoogle.blog.hu/api/trackback/id/tr9016237604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Szőnyegtisztítás Budapest, téli gumi, akkumulátor, chiptuning, autófólia

szőnyegtisztítás szőnyegtisztító szőnyegtisztítás Budapest szőnyegtisztítás, kárpittisztítás szőnyegtisztítás árak chiptuning autófólia akkumulátor, téligumi

téli gumi és akkumulátor

Chiptuning Budapest, autóalkatrész, chiptuning, autófólia, téli gumi, akkumulátor