mi az a seo nem fizetett hirdetés
A keresőoptimalizálás nem fizetett hirdetés
A keresőoptimalizálást nagyon sokan összekeverik a Google AdWords fizetett hirdetéseivel. Egyszerűen azért, mert általában a keresési találatok között megtalálhatók a fizetett hirdetések, és az úgynevezett organikus találatok is. Ez utóbbi tartozik csak a keresőoptimalizálás hatálya alá.
A fizetett hirdetések (ahol kis sárga vagy zöld “Hirdetés” vagy “Ad” felirat taltalálható) egyszerűen nem tartoznak a SEO alá. Ezekből él a Google, ezekért valaki fizet, hogy ott legyenek.
Azok a találatok, ahol nincs hirdetés jelzés, az úgynevezett organikus találatok. Ezek azok, amiért nem kell fizetned, és amikről maga a keresőoptimalizálás szól. Nem mondom, hogy a kettő között nincs összefüggés, de messze nem akkora, mint sokan gondolják. A keresőoptimalizálás során azt kell elérnünk, hogy “magától” szeresse és hozza a Google a honlapunkat, míg a hirdetéseknél tudatosan célzunk és fizetünk azért, hogy megjelenjünk.
Fogyókúra keresési találatok
Fizetett és organikus találatok a “fogyókúra” kulcsszóra
Hogyan lehet több pénzt keresni a keresőoptimalizálással?
Ahogy följebb is írtam, a keresőoptimalizálás egyik célja egyszerűen a több bevétel kell, hogy legyen. Különben miért csinálnád?
De hogyan érhető ez el? Hogyan lehet valóban több vevőt, több bevételt szerezni a keresőoptimalizálás segítségével? Íme néhány tipp, hogy hogyan tud neked a SEO több bevételt hozni.
Ismertséget tud teremteni, márkát tud építeni már azáltal, hogy látnak a Google-ben.
Valódi érdeklődőket – éppen a te termékedre vagy szolgáltatásodra kereső embereket – hoz a honlapodra.
Nagyobb látogatottságot eredményez (akár sokszorosát, mint amit most el tudsz képzelni), és ezzel önmagában több emberhez jutsz el.
Passzív látogatói forrás. Vagyis egyszer dolgozol érte, de folyamatosan hozza a látogatókat mindenféle plusz költség nélkül.
Ha van egy amúgy is működő vállalkozásod, akkor a keresőotpimalizálásból beérkező vevők extra profitot tudnak hozni mindenféle plusz kiadás nélkül.