seo agency wien

Keresőmarketing Google seo online marketing

Keresőmarketing Google seo online marketing

3 Google SEO trükk, amit nem árultak el neked

2021. július 06. - Englishonlinemarketing

3 Google SEO trükk, amit nem árultak el neked


Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy a Google sima felhasználóként is segíti a keresőoptimalizálásod? Hogy az első lépésekhez, nem kell semmilyen fenszi szoftver, sem szakember?

Feketeöves seósok lehet, hogy csóválni fogják erre a fejüket, és ha ügyfelük vagy, valószínűleg soha nem árulnák el neked ezt a 3 pofonegyszerű trükköt. Csak a Google kereső kell hozzá, és máris egy kicsit belelátsz abba, hogy ilyen irányba érdemes próbálkoznod a keresőoptimalizálással.


Több találat, több keresés
Általában minél több találat van egy kifejezésre, annál többen keresnek rá. Az összefüggés igazából fordított, (minél több a keresés, annál jobb a feltérképezettség, és többen is lőnek rá) de ez tökmindegy. Az esetek 90%-ában jó lesz.

Ha beírsz valamit a keresőbe, akkor látod rá a találatok számát.

Mire is jó ez?

Érdemes olyan verziót használni a címekben és az alcímekben, amiből több találat van. Tehát ha például megírtál egy aloldalt, vagy egy cikket és címet keresel neki, pont kapóra jön.

Hogy mutassak egy példát, a közelmúlt felkapott keresésénél úgy néz ki, hogy közel 10 millió a “járvány” találatainak száma,és kb feleannyival szerepel modoros szinonímája a pandémia.

Úgyhogy a tanulság az, hogy keresőoptimalizáláshoz érdemes a járványt használni.

Meg amúgy is. De tényleg.

Ja, és, hogy miért kerestem idézőjelben? Ez egy bónusz trükk. (Már megérte olvasnod.) Azért mert ez mutatja a pontos egyezéseket. Így nem vezetnek félre az idegen nyelvű találatok – ami ebben az összehasonlításban fontos volt, hiszen a járvány olyan szép magyar szó, hogy ihaj; a pandémia viszont egy behurcolt idegen kifejezés, amire pontos egyezés nélkül kapnám (el) globálisan a találatokat.

Kapcsolódó keresések
A találati lista alján vannak a kapcsolódó keresések:

Mire jó ez?

Ezek azok a kifejezések, amiket a Google egészen közeli rokonának tart annak, amit beírtál. Jellemzően ezek egy-egy altémái az eredeti keresőszónak.

De érdemes azért is megnézni ezeket a találatokat, mert az is előfordulhat, hogy nagyobb forgalmú rokon értelmű kifejezésre bukkanunk itt. A valószínűbb azonban az, hogy olyan szavakat, kifejezéseket találunk, amikből egy jó kis alcímet, bekezdést rittyenthetünk mondjuk a blog posztubkba.

Hasonlókat mutatnak a keresési javaslatok is, de ott nehezebben áttekinthetőek:

Oldalon belüli keresések
Ha úgy keresel a Google-ben, hogy eléírod “site:url” pl.: site:copywriter.hu majd egy space után írod a keresőszót, akkor csak az oldalon belüli találatokat mutatja és rangsorolja neked a Google.

oldalon belüli keresések

Szóval, ha arra adnám a fejem, hogy “kisvakond” keresésre optimalizáljam azt oldalam (nem fogom), akkor annyit már legalább tudok, hogy melyik az az aloldal, ami a legjobb eséllyel indul ebben a versenyben.

Szóval ezt a trükköt arra lehet használni, hogy megtaláld, mi az a tartalom, amit amúgy is a legrelevánsabbnak érez a kereső, ezért azt érdemes tovább bővíteni, erősíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://keresomarketingseogoogle.blog.hu/api/trackback/id/tr816614344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Szőnyegtisztítás Budapest, téli gumi, akkumulátor, chiptuning, autófólia

szőnyegtisztítás szőnyegtisztító szőnyegtisztítás Budapest szőnyegtisztítás, kárpittisztítás szőnyegtisztítás árak chiptuning autófólia akkumulátor, téligumi

téli gumi és akkumulátor

Chiptuning Budapest, autóalkatrész, chiptuning, autófólia, téli gumi, akkumulátor