Nehéz marketing: Online felhasználók kapcsolata a közösségi médiával
Manapság óriási igény mutatkozik a vállalkozások közösségi médiában történő értékesítésére. Meg kell értenie, hogy a közösségi média marketing mekkora sikert hoz Önnek, hogy lássa, hogyan segít Önnek. Nem tudja, hogyan használhatja ki a közösségi médiát? A cikk elolvasása jó kezdet lesz!
Ne felejtsen el emberként beszélni a potenciális ügyfeleivel. Ön vállalkozást vagy vállalatot vezethet; ez azonban nem jelenti azt, hogy egyformán kell beszélnie. A bizalom személyes kapcsolatokból épül fel. Ha lehetőségei olyan személynek tekintik önt, aki törődik az igényeikkel és azzal, hogy a terméke hogyan felel meg ezeknek, akkor ez sokat segít a bizalom kialakításában.
Figyelje versenytársait a közösségi oldalakon. Töltsön el egy kis időt azzal, hogy megnézi, mit csinál a legjobb öt versenytársa a közösségi média világában. Nézze meg, hogy mely közösségi oldalakon a legaktívabbak, milyen tartalmat tesznek közzé, hány rajongójuk van, és hogyan népszerűsítik webhelyüket, és mit kínálnak.
A Facebookon egy likeot kell elhelyezni a blogoldala tetején. Ez a doboz lehetővé teszi, hogy az emberek lájkolják önt a Facebookon. Amikor rákattint a gombra a blogján, kedvelhetik és követhetik a Facebookon anélkül, hogy elhagynák a webhelyét. Ez megkönnyíti és valószínűbbé teszi, hogy a látogatók ezt megteszik, és nagyobb forgalmat fog látni emiatt.
Ha a közösségi médiát használja termékének népszerűsítésére, és blogbejegyzést írt, tegye közzé azt a Facebook oldalán is. Így mindenki, aki szerepel a barátok listáján, hozzáférhet a blogbejegyzéséhez. Ugyanez vonatkozik más közösségi oldalakra is.
Ne féljen segítséget kérni a közösségi média marketingjében. A közösségi média marketing hatalmas terület, és vannak emberek, akik arra specializálódtak, hogy segítsenek a legtöbbet kihozni belőle. Szolgáltatásaik több száz vagy akár több ezer dollárt is visszafizethetnek, ezért okosan válasszon.
A közösségi média marketing stratégiák alkalmazása nagyszerű módja lehet az ügyfelekkel való kapcsolattartásnak és a kapcsolatok fejlesztésének. Azok az ügyfelek, akik barátkoznak Önnel a Facebookon, vagy követik a Twitteren, szívesen teszik ezt. Hallani akarnak önről. Ezért értesítheti őket a közelgő új termékekről, értékesítésekről és kedvezményekről, vagy akár csak a vállalkozását és iparágát érintő információkról, anélkül, hogy attól tartana, hogy túlságosan tolakodóak lesznek.
Amikor elkezd egy közösségi média marketing kampányt, hagyjon teret a próbálkozásoknak és a hibáknak. A célközönségtől függően előfordulhat, hogy más vállalkozások számára hatásos dolgok nem működnek. Figyelje meg, mi működik és mi nem, és végezze el a szükséges változtatásokat. Ez megmutatja ügyfeleinek, hogy Ön is kapcsolódik az igényeikhez.
Ahhoz, hogy felvegye a versenyt a versenytársak közösségi média marketingjére, fogadja el a közösségi média minden formáját. Sok vállalat feltételezi, hogy a közösségi média megérett, és úgy gondolja, hogy csak a Facebookon, a Twitteren és a YouTube -on kell jelen lenniük, hogy lefedjék alapjaikat. A hozzáértő közösségi média marketingszakemberek emlékeznek arra, hogy a MySpace még mindig kint van. Használja azt, valamint a növekvő újonnan érkezőket, például a LinkedIn -t, a SlideShare -t és a Google+ -t, hogy felfedje magát ott, ahol más játékosok nem.
A közösségi média marketing célja a jó kommunikációs készségek kiépítése. Az összes közösségi média egy vagy több formájú beszélgetésen alapul. Használja ezeket a webhelyeket a potenciális ügyfelek elkötelezésére azáltal, hogy elmondja nekik, mit kínál, releváns bejegyzéseket tesz közzé, és kiemelkedő linkeket jelenít meg a termékoldalakra. Próbáljon kérdéseket feltenni látogatóinak arról, hogy mit keresnek. Kapcsolatokat fog kiépíteni értékes információk cseréjével, és az erőfeszítésekért megnövelt értékesítés jutalmazza.
A szociális marketing nem olyan nehéz. Ez olyan, mint a hagyományos marketing, de gyorsabb és személyesebb. Sokan azt tapasztalják, hogy ez több eredményt hozhat, mint a hagyományos hirdetések, és a közösségi médiában tett ügyfelek gyakran izgatottak az Önnel való kapcsolattartás iránt. Ha használja a cikkben szereplő tippeket, új és hosszan tartó sikereket érhet el marketingterveivel.